Book Land is here...

By | 9/06/2012 10:53:00 a.m.
Neataaa!!!


       Vreau sa impartasesc cu voi o alta bucurie de-a mea,una imateriala cred.Ieri,plimbandu-ma prin oras am avut norocul sa dau peste targul Book Land.Trebuie sa recunosc ca nu ma asteptam sa ajunga si in Ploiesti,dar fericirea pe care am avut-o cand m-am plimbat printre rafturile cu carti a fost maxima.
       Nu stiu cati dintre voi sunt impatimitii cititului,dar sper ca majoritatea pentru ca va pregatesc o surpriza.
       Pentru ca acest articol este despre Book Land-ul venit in Ploiesti trebuie sa le spun celor care locuiesc aici ca targul sta in oras pana duminica 9 spetembrie,si il puteti gasi in subsolul fostului magazin Mercur,sau cum ii zicem noi"Mall-ul vechi"
      Am realizat sic ateva poze,cu telefonul:


       Ce spuneti?Cat de mult va plac cartile?

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com