V vorbeste despre cremele de la Ivatherm (De la mama pentru voi)

By | 7/25/2012 10:06:00 a.m.
 Buna scumpelor!

    Desi am promis ca o sa scriu mai des,nu s-a putut.Astazi,cu o intarziere de mai bine de 2 saptamani,reusesc si eu sa scriu despre cele doua creme primite in campania Trender de la Ivatherm.
Am rugat-o pe Maria sa faca niste poze,si le-am ales pe acestea doua pentru a folosi ca suport:
 Asa cum v-am spus si in iarna,dintre toate cremele incercate doar La Roche Posay-Intense Riche mi-a facut tenul sa se simta bine si fara sa scartaie sau sa doara,asa ca de atunci am ramas la aceea,pana acum 1 luna,cand a venit Maria bucuroasa la mine si mi-a aratat viitoarele mele noi creme,una de fata si una de ochi.
 Desi am incredere in parerile fiicei mele,dar mai ales in sfaturile sale,trebuie sa va marturisesc ca am fost reticenta la inceput,ba chiar i-am zis ca o sa le incerc atunci cand le termin pe cele deja incepute,asta doar ca sa scap "de gura ei".Daca o cunoasteti pe Maria,deja v-ati dat seama ca acest lucru nu s-a intamplat,ci din contra,a doua zi deja eram la "home spa" cu noua mea maseuza(cine alta decat Maria) care imi arata cat de bine se intelege tenul meu cu noile produse,dar mai ales cat de benefice sunt pentru ten,avand in compozitie chiar si apa termala de la noi,de la Herculane.
  Trebuie sa fiu sincera si sa spun ca le folosesc si astazi,dar nu va faceti idei ca procedeul din prima zi s-a repetat,era doar o modalitate de persuasiune.
  Pe scurt,atat crema de ochi,cat si crema de fata m-au incantat,si snt sigura ca  le voi cumpara.Tenul meu a primit hidratarea de care avea nevoie,la fel si pielea din jurul ochilor.Am ochit deja un demachiant de la Ivatherm,iar pentru Teo un gel de curatare pentru tenul uscat,exact ca al lui,si i-am spus Mariei sa i-l cumpere.
  Ca sa fiu mai concreta:recomand atat crema de fata Aquafil Rich,cat si crema de ochi Anti-Wrinkle and Anti dark Circles persoanelor cu ten matur ,sensibil si uscat.
 
   In alta ordine de idei,voi ce mai faceti dragelor?Cum rezistati pe caldurile astea?

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com