Dezamagirea Flormar

By | 5/28/2012 01:28:00 p.m.
Neata!!!


    Astazi voi face o paralela intre 2 produse,unul laudat,iar celalalt nestiut de nimeni:
 Mai intai de toate as dori sa-mi raspundeti la intrebarea "care credeti ca este fardul Flormar din swatch-ul de mai sus?"


    Poate ca ati raspuns cel mai pigmentat,dar imi pare rau sa va dezamagesc nu acela este.
    Ca sa va spun intreaga poveste va rog sa va uitati la poza de mai jos si sa observati nivelul de uzura al pastilei albe,este consumat aproape tot continutul.Cand am vazut ca mai am foarte putin produs din cea mai pigmentata nuanta de alb pe care o am m-am hotarat sa merg la magazin si sa cumpar ceva care sa il inlocuiasca.Am hotarat sa iau Flormar deoarece  pana acum mereu am ocolit standurile lor stiind fostele mele experiente cu produsele acestora.Se pare ca nimic nu s-a schimbat,nici macar calitatea produselor.
     Consider ca produsul acesta nu-si merita banii(desi nu costa mult,undeva peste 10 lei) asa ca nu va sfatuiesc sa-l cumparati.

 Paleta aceasta de farduri este cumparata cu mult timp in urma si a costat 5 lei.Cred ca are 3-4 ani,dar pana acum 4 luni nu a fost folosita.

    Pe voi ce produs Flormar v-a dezamagit?

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com