Sampon Seborheane -review

By | 4/24/2012 08:07:00 a.m.
Neata!!!

         Astazi o sa completez seria de dezamagiri in materie de sampoane cu un altul,la fel de scump si dermatologic ca si celelalte:Seborheane.
 Mai jos aveti lista de ingrediente:
    Pot spune ca s-a intamplat ca de fiecare data si mi-am pus speranta intr-un sampon recomandat de cineva.De data aceasta persoana care mi l-a recomandat a fost medic dermatolog.Datorita multelor mele experiente cu produsele pentru spalarea parului,scalpul a cedat si sebumul s-a facut loc mai mult decat era nevoie.Datorita acestui fapt am incercat sa stopez secretia prin spalari odata la 2 zile.Nimic mai gresit deoarece pana la sfarsitul primei zile,parul deja era imbacsit.Se pare ca am un scalp la fel de smecher ca mine.Hihi!El nu se lasa,eu nu ma las.
    Daca tot eram la consultatie dermatologica am cerut un sfat si despre un produs destinat acestei probleme si mi s-a recomandat Seboreheane.Am mers eu, fericita ca problemele se vor sfarsi,la farmacie,am cumparat samponul(~50 lei) si m-am infiintat cu el acasa la spalat.Din spusele doamnei doctor efectul trebuia sa apara in 2-3 saptamani.Ei bine nici dupa cele 6 saptamani scrise si in recomandarea producatorului scalpul meu nu a avut efectul scontat.Un efect minim se vedea,dar am pus asta pe seama faptului ca scalpul meu e smecher si s-a obisnuit ,din nou, cu 2 spalari pe saptamana,asa ca se ingrasa mai greu.

    Dupa aceasta experienta neplacuta,soarta m-a trimis in mainile altui doctor,mai vechi in bransa care mi-a deschis ochii si mi-a oferit ceva special pentru prurit si matreata,si mi-a spus ca sebumul va disparea odata cu celelalate doua.Cand am intrebat despre un sampon mi s-a raspuns lejer ca toate-s o apa si-un pamant si ca sa-l folosesc pe cel cu care mi-a fost cel mai bine.De atunci (au trecut ~2 luni) folosesc sampoane obisnuite,la preturi obisnuite si credeti-ma ca efectul este acelasi.

    M-am convins ca daca e un lucru pe care nu trebuie sa dau banii,si voi la fel,este samponul.Toate fac acelasi lucru dragii mei asa ca de ce sa dam ~50 de lei pe un produs care face acelasi lucru ca si cel la ~15 lei.(preturile sunt luate orientativ)

    Voi ce produse pentru ingrijirea parului ati intalnit,care sa-si faca si treaba?

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com