Review produse Mary Kay pentru ingrijirea fetei

By | 4/21/2012 10:59:00 a.m.
Neata!!!

    Exact asa cum v-am spus si in ultimele postari,numarul articolelor de pe blog a scazut considerabil,acest fapt avand evident si parti negative,dar din pacate nu le pot impiedica sa apara.
    Ca sa trec direct la subiectul de azi o sa va prezint produsele:

 Avem aici mostre de:-gel pentru curatarea fetei
                                 -masca pentru curatarea in profunzime
                                 -crema pentru o eventuala hidratare



   Pentru ca nu pot discuta despre ele la comun,o sa va spun cate ceva despre gama  "Botanical Effects" de la Mary Kay.Aceasta gama se adreseaza tenurilor tinere,avand atat produse specifice tenurilor uscate ,cat si celor mizte sau grase.Producatorii se lauda ca au adus un plus pentru a doua categorie a produselor adaugand extract de ceai alb si extract de guava,elemente care ajuta la o mai buna curatare si la a crea o senzatie de prospetime la nivelul tenului.
  
     Ca sa trec si la ceea ce cred eu o sa discut pe rand despre fiecare:
 1.Solutia purificatoare(Gelul pentru curatarea fetei)
Continutul arata asa:
    Produsul are rezultatele normale ale unui gel de curatare ,elimina praful si impuritatile aflate pe suprafata fetei,lasand-o curata.Mai mult de atat nu va pot spune deoarece cantitatea de care am dispus nu mi-a fost de ajutor pentru a-mi forma o parere exacta.
 
    2.Masca  pentru curatarea si omogenizarea tonului pielii.
Arata asa:

    Daca despre cleanser nu am putut spune mai nimic,despre aceasta masca nu am decat cuvinte de lauda.Am folosit toate cele 4 mostre si pot spune ca sunt foarte multumita de efectele ei,in special pe partea de omogenizare a tonului pielii.Daca dupa primautilizare nu am observat nimic special,de la a doua deja tenul se obisnuise si presupun ca a inteles ce trebuie sa faca pentru ca era mai luminos si cu mai putine pete.Este un produs pe care cu siguranta si incredere il recomand tenurilor mixte/grase pentru ca nu i-am descoperit parti negative.Trebuie sa mentionez ca masca a fost folosita o data pe saptamana.

    3.Solutie hidratanta(crema)
Arata asa:
   Nu stiu daca din poza va puteti da seama,dar acest produs este dedicat tenurilor mixte/grase in principal texturii usoare pe care o are.La o prima aplicare ati putea fi inselate de aspectul lucios pe care il lasa,dar care dupa 5 minute de la aplicare,odata cu intrarea in piele a cremei dispare,lasand pielea hidratata si fara "incarcatura" pe care alte creme o dau.

    Acestea sunt parerile mele despre produsele Mary Kay,pe care le puteti gasi si pe site-ul anamk.ro

    Ce produse ati dori sa incercati de la Mary Kay?Mie fondul de ten imi face cel mai mult cu ochinul.


Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com