Review produse KaBea

By | 3/25/2012 06:17:00 p.m.
Buna!!!

       Astazi va voi prezenta doua produse absolut naturale,realizate de KaBea  . Aceste preoduse le-am castigat in urma unui concurs realizat de Cristina .
       Produsele arata cam asa:



 Sapun "Honey Bar".Acesta este un sapun foarte bun atat penrtu corp cat si pentru fata deoarece este foarte delicat cu pielea.Avand miere in compozitie automat apare efectul de hidratare sic atifelare a pielii dupa folosirea lui.Eu il ador de la miros pana la efectul pe care-l are asupra pielii mele.


   Unt de corp "Honey".Pot spune ca primul lucru care m-a atras la acest produs este ambalajul.Ador forma borcanelului care este usor de manevrat.Acum,vorbind despre efectul acestui unt de corp asupra pielii mele o sa va spun ca l-am incercat o perioada de 2-3 saptamani asa ca parerea mea s-a concretizat.Desi nu miroase la fel de delicios ca sapunul,nu pot spune ca are un miros dezagreabil.Daca prin miros nu exceleaza(si trebuie sa  ne dam seama ca este un produs home made sii ca e natural,asa ca nu are cum sa miroasa a lapte cu miere )prin eficienta cu siguranta ca face asta.Dupa o saptamana de la folosirea lui am observat ca pielea de pe coate(unde eu am cea mai mare problema cu deshidratarea) nu mai este aspra,asa ca nu pot decat sa ii dau un 10+.

    Voi ce produse home made ati incercat?

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com