Review crema de fata Sebium Hydra de la Bioderma

By | 3/15/2012 10:38:00 a.m.
Buna!!!

      Astazi va voi prezenta un produs pe care l-am cumparat si recumparat de nenumarate ori.Datorita problemelor cu acneea,la un moment dat,epiderma a cedat si a inceput sa se descuameze,asa ca am avut nevoie de un ajutor pentru ca pielea sa se refaca,motiv pentru care m-am dus fuguta la farmacie si m-am interesat ce si cum.



 crema este sigilata.
 Puteti observa diferenta intre cele doua tuburi:primul e proaspat cumparat,iar al doilea este distrus de la atata utilizare.

      Acasta a fost prima crema recomandata,si ca sa fiu sincera,am cumparat-o cu reticenta pentru ca nu mai folosisem produsele Bioderma.Dupa experienta mea cu La Roche Posay Hidriane Legere,pot spune ca ma temeam ca aceasta crema imi va da un luciu de glob magic,dar nu s-a intamplat asa.Se pare ca Sebium Hydra este special creata pentru tenurile deshidratate din cauza tratamentelor anti-acneice.
    Pot spune ca a fost "dragoste la prima incercare",deoarece am fost minunata de faptul ca tenul nu mi se ingrasa.Fata mea si-a revenit la normal cam la o saptamana de la inceperea folositii acestei creme ,si credeti-ma ca de atunci numai pe aceasta am recumparat-o.Nu credeti ca sebumul nu apare,nu cred ca se punea cazul ca acesta sa nu apare,ce vreau sa spun este faptul ca aceasta crema,desi e hidratanta nu accelereaza procesul de ingrasare al tenului.

O recomand?Cu toata increderea.Am spus-o si o sa o mai spun.Este o crema fara de care nu ma vad.


Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com