Review Ruj de buze Maybelline Color Sensational

By | 2/11/2012 02:18:00 p.m.
Buna!!!

        Astazi o sa va continui sirul de review-uri cu prezentarea noului ruj al mamei(pentru ca mi l-a "furat" imediat ce am primit coletul de la Makeuponline).
       Sunt destul de sceptica in ceea ce priveste rujurile pentru ca majoritatea imi usuca buzele si nu se potrivesc cu nuanta tenului meu,dar ,spre uimirea mea, Color Sensational nu face asta,poate si pentru ca i-am aplicat deasupra  Maybelline Shine Sensational (despre care o sa vorbesc intr-o postare viitoare).

In poze il puteti vedea atat in stare "bruta" cat si aplicat pe buze,fara sa aiba gloss deasupra:





Il recomand?DA,celora care isi doresc un ruj care sa le anime ziua,el putand fi achizitionat in mai mult de 20 de nuante de pe www.makeuponline.ro la pretul de 25.99 lei.
    Ca rezistenta acesta nu promite nimic,dar pot spune ca rezista mai bine de 2-3 ore(la mine a rezistat  chiar daca in intervalul respectiv am mancat si baut o cafea).

Pe voi ce nuanta va atrage?Eu mi-as dori un mov sau un nude..


Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com