Liber la iubire,acum de Dragobete!

By | 2/24/2012 08:49:00 a.m.
Neata!!!

   Dupa o noapte pierduta si una in care am petrecut cu fetele pentru a sarbatori un maaare succes,m-a lovit melancolia si indignarea si m-am trezit anume sa va scriu.
   De ce melancolie?Sunt melancolica pentru ca imi dau seama ca sunt prea multi aceia din jurul meu care au uitat de obiceiurile romanesti,si nu dau vina pe cei de varsta mea,ci pe cei mari,cei care le sunt parinti pentru ca nu au fost capabili sa le insufle anumite lucruri,deci si iubirea de tara si traditiile ei.


   De ce sunt indignata?Indignarea vine din mai multe locuri,dar astazi se focuseaza pe incompetenta romanilor de a sarbatori Dragobetele,si mai ales de  alegerea acestora de a sarbatori "Valentines Day",sarbatoare pe care prefer sa o tratez cu indiferenta deoarece si-a pierdut de mult si ea semnificatia.Am auzit de atat de multe ori in preajma zilei de 14 februarie"Of..Iar trebuie sa-i iau cadou,si mai trebuie sa fie dragut si roz..." incat mi-am dat seama ca acele cadouri primite "din dragoste" de 14 februarie sunt de fapt plata sigurantei unei relatii.
     Ma bucur ca anul acesta am reusit sa gasesc un local fara inimioare si puf roz in care sa  beau o cafea cu ai mei prieteni.
     Nu militez pentru scoaterea "V-day"-ului din viata romanilor,militez doar pentru aprecierea traditiilor romanesti,care uneori sunt mai importante decat cele "imprumutate",pentru ca fetelor,credeti-ma ca daca un baiat v-aduce astazi un trandafir,este din iubire,nu din obligatie,si din pacate vor fi putini cei care vor face acest lucru.
   
     Voi cum va sarbatoriti Dragobetele?


Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com