Vaseline

By | 1/10/2012 10:33:00 a.m.
Neata!

         Astazi o sa va vorbesc despre cutiuta pe care o "car" dupa mine in orice moment:
   Vaseline,ca sa elucidez orice dubiu ,este un balsam de bune foarte hranitor pe baza de aloe vera.Prima data am incercat aceasta minunata inventie la o prietena care fusese in vacanta prin Anglia si Germania,si cum era de asteptat reactia a fost una foarte diferita de asteptari,balsamul refacandu-mi complet buzele atunci cojite de aprigul vant.Cand am avut ocazia sa pun mana pe ea,dupa 3 ani de la prima incercare mi-am cumparat 3 cutiute,ca sa fiu sigura ca nu raman fara:aceasta din poza,cea in cute albastra care este "original" si cea roz,cu capsune,care miroase demential.



  Din cate puteti vedea cutia are destula cantitate,asa ca 60 de gr o sa-mi ajunga ceva timp.Pentru ca la noi nu se gaseste in aceasta forma,va pot indruma spre DM,unde puteti gasi o alta Vaseline,care se presupune a avea aceleasi proprietati,dar pe care eu n-am incercat-o.

  Ati folosit Vaseline?

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com