~CONCURS INCHEIAT~Sudessa's handmade earrings Giveaway!!!!

By | 1/27/2012 09:02:00 p.m.
Buna!

    Astazi este vineri?Asa cum v-am obisnuit o sa dau drumul unui nou concurs,care de data aceasta nu va avea ca premii produse cosmetice sau de ingrijire.La acest giveaway puteti castiga:
Ce ziceti?Vreti o pereche de cercei trazniti?



    Istoria cerceilor:cele care ma stiu de mai mult timp(vezi Pixie) stiu ca m-am ocupat si cu crearea cerceilor,pandantelor ,brose etc.Pentru ca eu sunt intr-o perioada nefavorabila schimbarii dese a cerceilor m-am gandit sa nu-i mai tin la naftalina.Mentionez ca acest cercei nu au fost purtati niciodata,ei au fost creati pentru vanzare,dar nu am ajuns la targ atunci cand trebuia asa ca au ramas frumos in foliile lor.
    Penrtu a vedea mai bine cerceii:
   Sunt 7 perechi de cercei.Preferatii mei sunt cei Mickey Mouse,dar oricat imi plac stiu ca nu i-as purta, asa ca nu am de ce sa-i mai tin.Poate una din voi ii vrea.
  Vor exista 3 castigatoare,care dupa ce vor afla de faptul ca sunt castigatoare isi vor alege cate 2 perechi(sper sa nu iasa cu bataie),urmand a 7-a pereche sa fie data primei fete care oo sa fie extrasa de random(ca sa fie si un "premiul I".

Ce trebuie sa faceti?
1.Insriere prin GFC(Google Friend Connect-> in partea dreapta a ecranului gasiti butonul cu " Inscrieti-va pe acest site" pe un fond albastru)
2.LIKE paginii de facebook Sudessa(tot in dreapta,dar putin mai jos de GFC)
3.Share/Distribuie pe facebook link-ul acestei postari
4.Comentariu cu nume GFC si nume facebook si link-ul share-ului.

Repet:Nu scrieti in comentariu"as dori cerceii X"pentru ca nu o sa iau in considerare dorintele voastre decat dupa ce va desemnez ca fiind castigatori.Mi-ati face munca mai usoara.

 Astept inscrierile voastre.Concursul se incheie peste o saptamana(vineri 3 februarie ,orele 18:00),ca de fiecare data.

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com