Si noul an aduce...dorinte noi

By | 1/02/2012 01:07:00 p.m.
Buna!
Inainte de a-mi inlantui asteptarile mele pentru anul 2012 vreau sa va gustati din fursecurile pregatite special pentru aceasta trecere:


Si acum sa trecem la sperantele si asteptarile mele in 2012:
    1.Sa fiu mai fericita decat in toti ani precedenti
    2.Sa fiu sanatoasa 
    3.Ai mei sa fie sanatori,frumosi si fericiti
    4.Sa invat sa iert
    5.Sa fiu mai sensibila
    6.Sa am si un dram de noroc
    7.Sa realizez gravitatea anului care a venit
    8.Sa cunosc persoane noi de la care sa invat lucruri frumoase
    9.Sa reusesc sa trec peste toate cu bine
   10.Sa ii vad pe cei din jurul meu fericiti si impacati cu ei insisi.

Acesta este decalogul dorintelor si sperantelor mele pentru anul nou sosit.Sper sa le implinesc pe toate.
  Cred ca puteti observa ca nu cer nimic material.Am invatat ca lucrurile materiale mi le pot insusi singura,asa ca am incetat de mult sa le mai cer.
  
  Care sunt asteptarile voastre de la noul an?Ce schimbari ati vrea sa aduca in viata noastra?

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com