Ceai cu aroma de iubire

By | 1/08/2012 12:55:00 p.m.
Neata!

   Dupa cateva zile de ploaie si vreme urata,astazi soarele a aparut din nou,aducand un plus de vitalitate si optimism.
Pentru ca este dimineata(aproape pranz) vreau sa va invit la un ceai,un ceai care pe mine m-a uimit din primul moment in care l-am mirosit ,atunci cand,cu ocazia implinirii a un an de blogging am fost invitata la petrecerea data la Tea House de Mihaela(vinerea trecuta).
Asa arata ceaiul:

(puteti vedea in ce-a de-a doua poza lista de  ingrediente)
   Este ceaiul care pe mine ma face sa-mi aduc aminte de  verile petrecute in livada,de excursiile prin tara,de oameni frumosi pe care i-am intalnit de-a lungul anilor.
   Locatia este una de vis,foarte accesibila(in zona Romana-Str.Polona),iar de oamenii de acolo nu pot sa spun mai mult decat spune localul,el fiind oglinda celora care ne intampina.
  Nu am putut ramane pana la sfarsitul petrecerii pentru a savura mai multe tipuri de ceai, asa ca imediat cum am ajuns acasa mi-am incalzit apa,am pus o lingurita rasa de ceai la 500 ml apa si am servit impreuna cu mama deliciul olfactiv.Daca inainte eram in cautare de o locatie pentru a ma simti in largul meu acum am gasit si va spun sincer ca voi merge acolo de fiecare data cand voi avea timp.
Ceaiul l-am servit ca la carte,fara zahar,pentru a-i simti savoarea,dar i-am adaugat fursecurile ramase de la masa de revelion.

   Care este ceaiul vostru preferat?
Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com