Being red

By | 1/22/2012 03:21:00 p.m.
Buna!!!

  In sfarsit am si eu parte de o zi de relaxare.
  Nu stiu cume  vremea pe la voi,dar aici soarele-si arata dintii,prevestind parca furtuna de zapada care am auzit ca se apropie vertiginos dinspre Bucuresti.Tot ce pot spune in aceasta situatie este "Da Doamne mult soare si putina ninsoare"
   Terminand cu plangerile mele vizavi de vremea de afara vreau sa va arat cum s-a transormat noua mea tunsoare intr-un coc,mai exact cum imi "sade" cu coc si mai ales cu coc si buze rosii:

 (full face)
 (buze diforme,am incercat sa ma joc si asta a iesit,imi place ca nu sunt simetrice)

    Fata nu-mi era data cu fond de ten,ochii imi erau doar trasati cu tus si genele "ondulate" cu mascara.Pozele sunt facute vineri dupa multe ore de stat in picioare si cateva ore de curs....

   Ei,voi cat de des zambiti?

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com