My secret Santa

By | 12/23/2011 12:18:00 p.m.
Neata!
    Ce-mi place cel mai mult la aceasta perioada este faptul ca toata lumea daruieste si primeste cadouri.Ieri nu cred ca a fost o persoana care sa astepte metroul fara sa aiba o plasuta de cadou in mana.
    Perioada aceasta a fost plina de surprize pentru mine,dar vreau sa va impartasesc una care m-a bucurat enorm,cea facuta de catre Alina .
   Astazi am mers la posta sperand ca mi-a venit coletul(la mine nu prea ajung avizele asa ca trebuie sa merg sa intreb) si ce surpriza am avut?Coletul ma astepta,nu stiu de cand,dar bine ca nu s-a saturat de asteptat si a plecat.
  Nu stiu cat de bine a reusit Alina sa ma cunoasca,dar mesajul cu care m-a intampinat in momentul deschiderii coletului m-a facut sa-mi dau seama ca mi-era destinat:
 "Bulgari de optimism" cred ca descrie perfect modul meu de gandire.
Multumesc mult Alina pentru tot,bratarile m-au cucerit instant,iar de crema de maini chiar aveam nevoie.
 
Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com