La trecutu-ti mare,Mare viitor

By | 12/01/2011 09:09:00 a.m.
Neata!
   Ma bucur ca am ocazia sa va spun La multi ani romani!,oriunde ati fi voi.
   Astazi o sa va voresc despre un fapt pe care eu l-am descoperit ieri,la ceva timp dupa ce am fost intrebata cat  la suta ma simt romanca,iar eu am raspuns 90%.

   Vreau sa va vorbesc despre de ce trebuie sa iubim,dar mai ales sa respectam tara in care ne aflam,asa ca o sa incep prin a va spune ca ma bucur ca am avut ocazia sa ma nasc aici,sa cunosc oamenii din aceasta tara,sa invat lucruri bune ,dar si mai putin bune de la ei.La ce imi folosesc toate acestea?M-au ajutat sa ma formez ca om,sa-mi dau seama de valoarea mea si cum sa ma comport cu cei din jur.
   Cred ca fiecare dintre noi trebuie sa-si dea seama ca are un scop,si ca s-a nascut aici avand un rol de indeplinit.Da,cred in destin,dar cred si in posibilitatea de-ati modela destinul asa cum doroesti tu,prin alegerile pe care le faci.
   Trebuie sa respectam Romania pentru ca ne-a oferit de ce sa ne batem joc,pentru ca e darnica cu noi,iar noi nu stim decat sa o exploatam si sa o distrugem,pentru ca in ciuda rautatilor pe care i le pricinuim continua sa ne protejeze de tzunami,uragane si alte calamitati,pentru ca eu o consider tara tuturor posibilitatilor.
   Trebuie sa o respectam pentru ca a facut fata atator invazii si tipuri de regimuri politice,pentru ca ,desi noi nu ne dam seama ,ea continua sa fie bogata si infloritoare,iar cei care o stricam suntem noi.
   Am prieteni plecati la studii in afara si spun cu mana pe inima ca nu-mi doresc sa plec,nu pentru ca ar fi mai rau acolo,ci pentru ca stiu ca pot sa fac in asa fel incat sa-mi fie mai bine aici.
   In cei 90% din care ma simt romanca o sa continui sa imi spun punctul de vedere,o sa continui sa invat de la oamenii care au ce ma invata si o sa continui sa-i ignor pe cei care fac umbra pamantului,ceilalti 10% sunt reprezentati de esecurile mele,de fricile si de restrictiile pe care le-am avut(a se observa ca au fost putine).
   Ma bucur ca nu ma simt 100% romanca ,pentru ca asta inseamna ca nu am trecut prin perioade nefaste de razboi si foamete,care sa ma faca sa-mi iubesc compatriotii ,indiferent de cum ar fi ei,pentru ca asta m-ar fi facut sa fiu oarba,sa nu vad ceea ce se intampla cu adevarat aici,sa imi palca aici asa cum este,sa nu-mi doresc sa schimb ceva.
   Voi ce simtiti cand va ganditi la voi in Romania?Ati pleca?


Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com