Ghid de orientare in lumea barbatilor

By | 12/27/2011 10:51:00 a.m.
Neata!
   Sper ca ati avut un Craciun linistit,si ca ati petrecut alaturi de cei dragi voua,asa cum am facut si eu.
De postarea de astazi este raspunzatoare ,in totalitate ,Chic Boutique, pe numele ei adevarat Carmen.
Nu va speriati,nu am realizat noi niciun ghid,(dar ne gandim la ceva,)ci vreau sa va prezint cartea pe care Chic mi-a trimis-o :
 Daca initial am fost sceptica,si nu prea ma tragea inima sa o citesc,gandindu-ma ca este o carte scrisa de o femeie care incearca sa isi dea seama de gandurile barbatilor,acum pot sa spun sincer ca o iubesc,si o sa o recitesc.
Aceasta este cartea care a facut lumea sa rada,pentru ca o purtam in geanta si cand apucam sa citesc,de ex in autobuz,domnul de langa mine incepea subit sa rada,iar cand ma uitam la el imi arata cartea.Asa s-a intamplat si cu ai mei colegi,sau prieteni.Vreau sa-i multumesc lui Carmen,pe aceasta cale,in numele tuturor,pentru ca ne-a facut sa radem,sa mai uitam de "stres".
  Pentru a va face un rezumat al cartii o sa va spun parerea mea:Aceasta este o carte ce merita a fi citita de catre oricine,fata sau baiat,distractia fiind garantata.Cartea prezinta peipetiile pe care o femeie le poate intalni atunci cand merge in calatorie in lumea barbatilor,cu exemple si chiar cu replici:
Click pe poza pentru a mari si citi.
 Merita? Cu siguranta.Aveti o zi proasta?V-ati pierdut energia? Aceasta carte este raspunsul problemelor dumneavoastra.

Voi ce carti ati mai citit?

Vreau sa-mi cer scuze ca am realizat acest articol tocmai acum.O am pregatita de mai bine de o luna,dar ceva m-a oprit sa o postez.

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com