Epilare definitiva part. 3

By | 12/04/2011 10:13:00 a.m.
Neata!
  M-am hotarat sa scriu despre a 3 si a 4-a sedinta de epilare definitiva  la clinica SlimART.Am asteptat sa scriu despre ambele  deoarece am vrut sa fiu sigura de efecte.
  O sa incep prin a va spune ca diferenta e mai mult decat sesizabila,firele au ajuns sa nici nu se mai vada,asa ca d-abia astept sa vad rezultatul final.

  Ca sa va dati seama cum merge exact mecanismul:Prima sedinta se realizeaza la o intensitate mai mica a luminii ,pentru a se testa rezistenta pielii,iar pe parcursul sedintelor intensitatea luminii creste,radacina firelor de par fiind din ce in ce mai slabita ea incepe sa cedeze,firele incepand sa se rareasca,finalul apoteotic fiind finut si fara pilozitate.
  Pentru o eficienta maxima se recomanda 8-10 sedinte ,depinde de persoana.
Asa cum am mai spus si in prima postare ,imi pare rau pentru persoanele care au parul blond pentru ca lumina intens pulsata distruge pigmentul din radacinile de par,asa ca parul blond nu poate beneficia de aceasta metoda de epilare..
  O sa va povestesc in postarile viitoare despre cum avanseaza procedura.Sper ca o sa am doar cuvinte de lauda.

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com