MEDIKET-Alt sampon care m-a dezamagit!

By | 9/09/2011 12:28:00 p.m.
Neata!
De ceva zile cerul e tot inorat,si nu ma plang pentru ca asa e toamna in varianta mea preferata:inorata,dar fara ploaie.
Trecand peste intro si ajungand la subiectul pe care l-am pregatit pentru astazi ,vreau sa va spun ca am dat peste alta dezamagire dermatologica.

Daca ati mai citit postarile mele despre sampoane ,ati vazut ca majoritatea mi-au afectat scalpul,facandu-l din ce in ce mai sensibil.Daca am vazut ca asa se intampla am zis ca un doctor va stii ce sa-mi ofere pentrua scapa de sensibilitatea scalpului meu.
Dupa acea vizita la dermatolog m-am hotarat sa nu mai calc pe acolo niciodata,dar am zis totusi sa dau o sansa samponului pe care mi l-a prescris,asa ca am mers si am dat alti 50 de lei pe un sampon pe care speram sa ma ajute....la sfarsit cred ca o sa fac o suma a banilor aruncati pe sampoane,cred ca trec de 400 de lei,numai anul asta.
Sa va povestesc despre sampon:are un miros genial de miere cu lamaie,consistenta este asemanatoare cu cea a mierei,ustura daca ajunge in ochi.
Cand am inceput sa folosesc acest sampon al meu scalp nu se descuama,acum dupa o luna de folosire se descuameaza si am prurit si usturimi...e din ce in ce mai nasol.
Sticluta are 100 de ml,si pe prospect scrie ca trebuie folosit de 2-3 ori pe saptamana pe o perioada de 4-6 saptamani.Astazi am terminat sticluta si nici ca imi mai cumpar alta.Cred ca o sa merg la tara si o sa-i cer bunicii niste sapun de casa,poate ala ma ajuta..
Evident ca nu pot sa spun ca daca pentru mine nu a fost bun acest sampon,pentru nimenu nu ste bun.Inainte de al cumpara am cautat un review pe net,dar nu am gasit asa ca uite-ma facandu-i unul.
 Pentru mine acest sampon nu a mers,ah..si nici pentru mama!
Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com