Ce ne facem cand ramanem fara tus la imprimanta?:CISSMarket!

By | 9/14/2011 09:51:00 a.m.
 Neataaa!
     Pot sa va aspun ca ziua de ieri s-a terminat cum nu se putea mai bine,asa ca tot ceea ce s-a intamplat de dimineata a fost sters cu buretele si inlocui de amintiri frumoase.
    Trecand la ziua de azi,vreau sa va intreb de cate ori ati avut nevoie sa va reincarcati cartusul de la imprimanta?Ei bine eu am nevoie cam odata la 6 luni,si se pare ca azi este ziua respectiva.Cautand pe net am gasit o alternativa a cartuselor actuale,care se usuca si "mor" foarte repede:  sistemul CISS  .

In ce consta acest sistem?Din cate am citit marile lui avantaje sunt faptul ca pot inlocui cartusurile de la imprimantele pe care le avem(anumite modele),lucru care ne ajuta sa nu ne cumparam alta imprimanta special pentru a avea cartusuri de genul asta,cartusurile sunt incarcate din afara  imprimantei(le putem incarca noi,fara sa mai mergem la o firma specializata si sa dam bani pe manopera si cerneala) si ultimul si cel mai important din al meu punct de vedere: CERNEALA NU SE USUCA!!!...Auzind acestea ce altceva mi-as mai putea dori?
    Acum stau si ma uit pe site-ul lor si vad ca au si imprimante de vanzare,dar pe mine nu prea ma incanta ideea de a da bani din nou pe imprimanta asa ca o sa ma bucur de ideea cumpararii cartuselor...
    Voi ce parere aveti despre aceasta posibilitate de inlocuire a cartuselor de imprimanta,va face cu ochiul?Mie mi-ar fi de mare ajutor si o sa ma gandesc serios la ea..

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com