Si castigatoarele suuuunt.....

By | 8/31/2011 10:21:00 a.m.
Neata!
Stiu ca va doreati de mult sa aflati castigatoarele acestui concurs,dar asa cum i-am spus si Ginei de la Cosmetic Style,careia ii urez un calduros La multi ani!, se pare ca timpul a fost impotriva noastra.Castigatoarele ar fi trebuit  afisate luni,15 august,dar nu s-a putut,si nici saptamana trecuta nu s-a putut din cauza ca am fost plecata.
Va multumesc pentru rabdare.
Si acum..tadadadam.....
Incep cu mentiunea,si preferata mea:
Pixie:
La cata inventivitate duce pe umeri,era imposibil sa nu primeasca ceva...hihi!Multumesc mult Pixie!!!!

Si acum locurile:
Locul 3:
 Alina Olnic

Locul 2:
Alexandra Ion

Si Locul 1: ....

 Aaaaaaami!!!!Felicitari AMI!

Castigatoarele au fost alese  de mine impreuna cu Gina pe mai multe criterii: executie ,inventivitate ,complexitate,etc.
  La concurente nu am analizat un singur machiaj,am analizat in ansamblu,dar pentru colaj l-am ales pe cel mai potrivit.

Ce trebuie sa faca castigatoarele:
Sa refaca machiajul pas cu pas,sa pozeze fiecare pas si sa trimita aceste poze pe adresa cosmetic.stye@yahoo.com, unde Gina o sa va spuna ce trebuie sa mai faceti.Dupa ce ati trecut de acest pas,al pozelor,puteti merge pe cosmetic-style.ro  si sa va alegeti produse pana atingeti valoarea voucherului pe care l-ati castigat.Nu o sa va puteti comanda de pe site decat dupa ce o sa trimiteti pozele cu machiajul realizat pas cu pas!!!!

Sper ca toate lucrurile sunt clare.Pentru orice alta nelamurire cu privire la premii si intrarea in posesia lor ma puteti contacta atat pe mine cat si pe Gina.Ar fi de preferat pe mine,deoarece astazi este ziua Ginei si ar fi frumos sa o lasam sa se mai odihneasca...La multi ani Giiiina!!!!

Pozele celelalte nu vor fi publicate.Alegerea a fost una obiectiva,prin eliminare,astfel ajungandu-se la cele 3 fete.Am aprecia,atat eu cat si Gina sa ne respectati decizia.Machiajele au fost foarte bune si "scorul" a fost foarte strans.
Nu fiti suparate,concursuri vor mai exista!

Sa aveti o zi frumoasa!
Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com