SUDESSA'S 100 FOLLOWERS GIVEAWAY-----s-a terminat pe 19 august

By | 7/13/2011 11:12:00 a.m.
 Buna tuturor!
     M-am tot gandit in ultima perioada cum as putea sa va rasplatesc pentru faptul ca am ajuns sa am 100 de followers.Ieri am gasit solutia.Cei de la Cosmetic Style au fost de acord sa sponsorizeze acest giveaway si pe aceasta cale le multumesc.Stiu ca multe dintre voi va intrebati de unde ati putea lua diferite palete,diferite produse de makeup  si m-am gandit ca odata cu realizarea acestui giveaway as putea sa "elucidez" acest mister.Cosmetic Style ne pune la dispozitie produse de la firme consacrate:Too Faced,Urban Decay,etc. de care sunt sigura ca sunteti interesate.

     Premiile constau in vouchere CADOU cu valori, pentru a se putea achizitiona produse de pe Cosmetic Style.
Premiul 1 – voucher valoric in suma de 180 ron
Premiul 2 – voucher valoric in suma de 150 ron
Premiul 3 – voucher valoric in suma de 110 ron

    Care sunt cerintele acestui giveaway:
1.Sa urmaiti blogul prin GFC si sa dati like pe Facebook(gasiti in sidebarul din dreapta ecranului)
2.Sa dati like paginii  de pe Facebook Cosmetic Style 
3.Sa postati pe blog sau sa distribuiti pe Facebook
Ce trebuie sa faceti(pentru ca stiu cat va place machiajul ne-am gandit sa)
Sa realizati 1-4 machiaje full face pe care sa le trimiteti la adresa de mail: sudessasblog@yahoo.com(mail-ul trebuie sa cuprinda: GFC:nume,Fb:nume,link de postare/distribuire,poze)
     -Temele machiajelor le puteti alege voi
     -Tipul machiajului e la libera alegere
     -Poze atat close-up(ochii),cat si full face(cat mai clare).

    Castigatoarele vor fi 3 la numar si vor fi alese de noi(pentru ca ne-am gandit ca sa strangi like-uri e destul de greu). Castigatoarele vor mai avea de indeplinit un pas pentru a intra in posesia premiilor. Va trebui sa realizeze inca o data (sau daca il face de la inceput e si mai bine) machiajele premiate dar de data aceasta in detaliu, adica pas cu pas in realizarea machiajului (poze aferente).
    
   Concursul se deschide azi 13 iulie si se va incheia pe 15 august 19 august,de ziua mea.Hihi!Trimiterea pozelor se va putea realiza pana pe data de 10 august 19 august cand pozele vor fi "jurizate",urmand ca de ziua mea sa se afle cele 3 castigatoare!.
 Bafta tuturor!

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com