Dupa petrecere cu voie buna!+ Photo Shoot

By | 7/29/2011 02:02:00 p.m.
Bunaaa!
Astazi imi iau libertatea de a posta ceva mai usor.Dupa o noapte alba si doar 4 ore dormite a trebuit sa merg la Dermato pentru a-mi lua o scrisoare medicala.Intr-un  post viitor o sa va vorbesc si despre experientele mele cu dermatologii.Bine ca s-a terminat si sper sa nu mai ajung la niciun dermatolog niciodata.Hihi!
Ieri a fost ziua lui Cips..."La muuuulti ani!" si am petrecut pana dimineataaaaa.A fost o petrecere super reusita, care din punctul meu de vedere cere o continuare,dar pana vine continuarea ma ultumesc cu amintirea acesteia.
Cam atat cu ziua de ieri....
Am cateva poze de miercuri ,care mie-mi plac foarte mult.Multumesc,din nou,Mihai ca iti faci timp si chef si ai nervi de ma suporti la fiecare iesire .



 Voi ce ati mai facut in aceste zile toride de vara?
Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com