Neata soare!+ Review Mirror Shine eyepencil

By | 6/12/2011 10:14:00 a.m.
Buna dimineata!
Ma tot gandesc despre ce sa postez azi si pana la urma cred ca voi avea mai multe postari.
Aceasta e prima dintre ele si m-am hotarat sa-i fac review creionului Mirror Shine de la Avon.
Este un creion de care eu efectiv uitasem,deoarece are nu design nu tocmai placut.Este ergonomic,dar faptul ca are diametrul mai mare de 5-7 mm face ca ascutitul lui sa nu fie tocmai usor.
L-am gasit prin fundul sertarului cand eram hotarata sa merg sa-mi cumpar unul asemenea.Ma gandeam ceva de la NYX,la jumbo milk ma gandeam de fapt. Diferenta dintre cele doua,din cte mi-am putut da eu seama este doar sederul pe care acesta,de la Avon in are in compoitie,dar care da o stralucire foarte faina cand e aplicat pe pleoapa.Eu il folosesc mai ales pentru a lumina partea de sub spranceana,asa ca pentru ce vreau eu este perfect.
Este un creion cremos,care se intinde foarte usor,dar care rezista mult.Din pacate nu cred ca se mai gaseste pe piata,s-ar putea sa aiba alta denumire,dar  in forma aceasta nu cred ca se mai gaseste.
Voi ce folositit pe post de iluminator?

NU uitati de cele doua giveaway-uri! 
Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com