Scapat.Stres.Saptamana asta!

By | 5/26/2011 03:32:00 p.m.
Uitati cum trece saptamana.Fuguta,fuguta!Mai am doau un hop maaaare saptamana viitoare marti,dupa care o sa pot sta linistita si eu.D-abia astept!
V-am spus ieri ca am concurs la dans.Ei bine am terminat si cu ala.Azi am avut examen la engleza,am terminat si cu asta.Mai ramane doar sa vad foita cu "Passed".Mi-e frica,dar trebuie sa fiu optimista!
Revenind la ziua de ieri.COncursul a inceput,ca de obicei cu o intarziere de 30 de minute.Rusinicaaaa!Dar a fost bine.Cand o sa am filmarile o sa le postez astfel incat sa puteti vedea si voi ce si cum.Pana atunci tot ce am reusit sa fac a fost sa o rog pe Anca sa-mi faca si mie cateva poze in costumele de scena:


In ultima poza sunt alaturi de Andreea(mica).Hihi!
Astazi o sa mai dansam odata,poate ne reusesc niste poze mai bune decat acestea.Hihi!Dupa care avem cina festiva,la care sper sa ma distrez.
Ciao!
Zambiti,merita!