Buletin cu happy ending!+ Review sampoane par cret

By | 4/29/2011 03:22:00 p.m.
 Nu v-am povestit ca am reusit sa depun actele pentru preschimbarea buletinului: Iuhuuu!.Ieri:28 aprilie am ridicat buletinul si chiar sunt mandra de cum am iesit.O sa fac o poza sa va arat!Cand am mers sa fac  poza ,tanti vroia sa ma mai intoarca odata din drum,dar  nu a avut niciun motiv.Tot cauta "aia aveti,dar cealalta..." ,dar nu a reusit!Muhahaha!
 M-am gandit sa va mai scriu,fara sa postez niciun articol,machiaj sau giveaway pentru ca nu am mai avut timp in ultima perioada sa fac asta si ma simteam prost fata de voi.Asa ca iata-ma!

Am avut o vacanta cam obositoare cu multa munca si alergatura.Pastele a trecut pe nesimtite.A fost o zi petrecuta acasa,cu a mea familie pe care o ador din ce in ce mai mult.NU stiu ce m-as face fara ei.Va multumesc!
Maine este ziua mamei si am o mare dilema in a-i alege cadoul.Stiu ca e pe ultima suta de metrii,dar aveam ceva in gand si stiti voi cum se zice"socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ" asa ca nu am reusit sa cumpar inca nimic.Daca aveti idei de cadouase va rog lasati-mi un comentariu.Am mare nevoie!
De citit nu am mai avut asa mult timp.Nu stiu daca v-am povestit ca am citit "La limita ratiunii"care mi-a placut extrem de mult si va sfatuiesc sa o cititi si voi,fetelor.
(Poza facuta ieri )
Saptamana aceasta a fost una relaxanta,dar prevestitoare pentru furtuna care urmeaza in luna mai.O sa fiu peste cap de ocupata cu scoala si nu stiu daca o sa am timp sa postez,asa ca imi cer scuze de pe acum.

V-am promis un review al sampoanelor de par prezentate anterior.Ei bine cred ca e cazul sa il fac:
1.Balea curl shampoo-Un sampon simpatic,dar care mie imi ingrasa parul si il face sa cada extraordinar de mult.
2.Londa curl shampoo-Nu am vazut niciun efect al lui asupra buclelor mele,dar am vazut un efect asupra scalpului si vreau sa va spun ca nu am fost deloc incantata.Scalpul meu era iritat si avea prurit.Asa ca am renuntat la el.Cred ca o sa il dau unei prietene.Sper ca ei sa-i mearga.
Momentan folosesc un sampon dermatologic.Nu mai stiu ce sa folosesc.Cred ca o sa imi iau sampon de urzici de care foloseam cand eram mica.Hahaha!

Zambiti,merita!