Review servetele demachiante Balea

By | 3/23/2011 09:12:00 a.m.
Neata tuturor!Imi pare rau ca nu am mai postat ,dar nu prea am avut timp.
Despre servetele demachiante din gama Balea de la DM v-am povestit intr-un post trecut,mentionandule doar prin faptul ca sunt fericita ca le-am achizitionat.
Acum vine vremea sa le fac un Review.O sa va intrebati de ce oare,nu sunt tot servetele demachiante?
Ei bine,eu cred ca merita toata atentia noastra pentru ca sunt cu adevarat minunate.Ca sa va spun de ce sunt eu asa multumita,chiar incantata as spune de ele, o sa redactez descrierea lor,care se potriveste de minune :"Servetele de curatare 3 in 1.Pentru un ten uscat si sensibil.Curata.Purifica.Indeparteaza machiajul,chiar si cel waterproof.Nu contin alcool,fiind special concepute pentru nevoile tenului normal si mixt.Emulsia fina cu vitamina Eimprospateaza pielea,pastreaza hidratarea si protejeaza impotriva uscarii tenului.Are i componenta si vitamina B5 ce calmeaza roseata pielii,lasand-o fina."  
Descrierea mea:Sunt primele servetele demachiante care nu imi fac ochii sa se inroseasca,sa ma usture(zile intregi chiar) si imi lasa tenul fin si moale ca si cum aunci l-as fi spalat.Acesta e principalul motiv pentru care eu sunt foooarte incantata de ele.Nu le folosesc zilnic,ce-i drept.Le folosesc numai pentru indepartarea machiajului din zona ochilor,a fondului de ten,iar acestea cand este cazul,pentru ca fiind ca sunt sub tratament dermatologic,trebuie sa-mi las tenul "liber" cat mai mult timp.Dar eu spun ca sunt o investitie foarte buna,la un pret excelent.Nici macar cele Nivea nu mi-au placut atat de mult ca acestea.
Sfatul meu:Daca intrati in DM(eu am fost la cel dintre Universitate si Unirii) ganditi-va ca s-ar putea sa va foloseasca,ai ales la job,in retusarea machiajelor si nu numai.Eu mi-am promis ca atunci cand ajung in Bucuresti(repede sper) sa imi iau alte 2  pachete de servetele.


O zi buna tuturor!