Povestea Lipgloss-urilor!

By | 3/24/2011 09:58:00 a.m.
Neata tuturor!Dupa ziua obositoare de ieri am dormit ca un bebelus pana acum 20 de minute.Pentru ca  o colega m-a intrebat ieri"dar review-uri nu mai faci?" m-am gandit ca trebuie sa vorbesc despre ceva cu adevarat interesant cum ar fi lipgloss-urile.
Mi-am luat cele mai "indragite" Lipgloss-uri din sertarelul lor  si le-am pozat(am realizat un top 3).
1.Alex Avien:


 Ei bine,acesta este pe primul loc in sufletul meu.De ce? Pentru ca are cea mai frumoasa nuanta si rezita cel mai mult~1-2ore.Il am de ceva timp motiv pentru care este pe terminate,dar cu siguranta o sa merg sa-mi mai cumpar unul, pentru ca m-am indragostit de el!










2.Lipgloss-urile de la Kallos

 De ce imi plac?Sunt foarte practice.Mici si care incap si in cea mai mica gentuta,sau un buzunar.Lasa o senzatie foarte natuala pe buze,plus ca varietatea culorilor nu creaza o probleme in a-ti gasi preferatul.Ca si pret el variaza in jurul sumei de 10 lei.Eu le-am achizitionat din Bucuresti de la statia de metrou Eroilor.Sunt si acestea pe terminate,deci imediat cum ajung in Bucuresti trebuie sa ajung si pe acolo.[Cred ca o sa-mi fac o lista cu ce trebuie sa cumpar din Bucuresti cand ajung,deja nu le mai stiu pe toate]
Fetelor,daca stiti de unde le pot lua si din Ploiesti nu ezitati sa-mi spuneti!


3.Max Factor

Acesta este primul meu ruj.Il am de vreun an,dar pentru ca nu l-am folosit excesiv nu s-a consumat.Eu il folosesc la Spectacole,la petreceri,in locuri unde nu stiu daca o sa am acces la o oglinda,sau daca o sa am timp sa ma aranjez.Este foarte rezistent.Are 2 pasi:1.Aplicarea rujului
       2.Aplicarea balsamului
A ajuns sa fie un produs indispensabil,si sunt sigura ca atunci cand voi avea un job,adica peste vreo 5-6 ani(...hihi) o sa-mi fie si mai indispensabil.

Despre altele:
NU-mi plac de loc Gloss-urile de la Loreal-nu miros bine,nu tin.
NU-mi plac nici cele de la Maybelline pentru ca se intind.
Imi plac cele de la NYX,dar nu extraordinar.









O zi buna!Be happy!