Nevoia de a zbura

By | 3/06/2011 05:23:00 p.m.
"As vrea sa invat sa zbor.
Mi-ar fi mult mai usor!"
M-am gandit ca e cazul sa mai postez si altceva decat giveaway-uri,asa ca astazi o sa va prezint ceva ce mie nu-mi lipseste niciodata(dar pe care o folosesc foarte rar,pentru ca nu prea am obisnuinta de a ma machia pe "drum",sau prin diferite bai) din gentuta:Perfect Harmony Eyes palette de la Seventeen
Aceasta mini-paleta contine 3 culori minunate .:roz pal, caramiziu ,brun cu reflezii verzui(pare un mustar inchis dar nu este).Am ajuns sa cumpar aceste farduri la sfatul unei prietene de la B&B,care imi tot spunea ca trebuie sa le incerc,ca ea doar seventeen si radiant foloseste.Desi scepticismul ma punea la incercare,am decis sa o ascult si mi-am cumparat varianta aceasta.La standurile Seventeen gasiti multe alte variante.Sunt multumita de rezistenta lor peste zi.Vreau sa va spun ca si mamei ii rezista,care are obiceiul sa se stearga de orice fard pentru ca are ochisorii sensibili si ii simte incarcati.

Revenind la  motivele pentru care ii fac review:Culorile sunt pigmentate,rezistanta cu adevarat foarte mare,consistenta excelenta,cantitatea la fel.De rau nu am ce sa spun.Pur si simplu imi place.Culorile ma ajuta ca de fiecare data cand vreau un machiaj natural sa nu trebuiasca sa stau sa caut prin celelalte 10  truse dupa culorile potrivite.
 Pretul este unul mai mult decat acceptabil:30 lei-30 lei si ceva.
Eu una nu am fost asa multumita nici de fardurile de la Loreal sau Revlon.Poate am eu ochisorii sensibili si doar anumite tipuri de fard stau pe ei,dar stiu sigur ca in curand o sa am aceasta paleta in toate variantele,si credeti-ma ca sunt destule.
O zi insorita!